Wiesz co napisze tyle ile sobie przypominam:
- resory 150zł (ale pewnie można wygrzebać gdzieś indziej )
- silnik miałem
- śruby wszystkie to koszt znikomy.
- wałek pod kowadło jest cały żelazny więc trochę waży i musiałem za niego zapłacić jakieś 80zł od znajomego z bumaru (bo likwidowali )
- toczenie elementów to koszt jakieś 100zł (toczyłęm u nas na warsztatach szkolnych po znajomości,wszystkie tulejki i koło mimośrudowe )
- reszta to blacha 20mm to koszt po znajomości na wymianę z na zlomie (dałem swoj złom i mi wymienili )
- blacha 10mm tez na wymianke.
- koło zamachowe gratis od znajomego.
- spawarkę i prąd miałem gratis i duża szlifierka kontowa.
- pasek klinowy i napinacz to jakieś 30zł.
Wszystko zbierane i dorabiane przez jakis rok (wiadomo jak każdemu brakuje czasu )
Zalerzy jak się kabinuje i gdzie załatwia złom na to,ja mam zaprzyjaźniony złom więc miałem lepiej.
I to tyle trzeba by było zliczyć.
jak wiadomo projekt miałem z forum i wszystko budowane było według projektu,no może pomijajac pewne zmiany.
Pozdrawiam dodam że warto było tyle czekać bo niedlugo odpalam maszyne i jadę z koksem

W walce na śmierć i życie wygra ten,który zdecydowany jest w niej zginąć...