Ciecia jedna reka

Znajdziesz tu samuraju wszystko co chciałbyś wiedzieć zarówno o swojej broni jak i o sztuce władania nią.

Moderator: Zarząd

BroWC
Posty: 32
Rejestracja: 20 lipca 2011

Ciecia jedna reka

Post autor: BroWC »

Od kilku miesiecy aktywnie trenuje battodo dzieki podrecznikowi Tomasza Piotrkowicza. Nie moge zapisac sie na zadne zajecia, gdyz mieszkam zbyt daleko od jakiejkolwiek szkoly. Na moje standardy podrecznik ten to zbawienie. Jestem wiec samoukiem, podrecznik jest calkiem dobry, jednak niektórych informacji w nim brakuje. Wiem, ze sam sie wszystkiego nie naucze, planuje kiedys pojsc na zajecia, by ewentualnie doszlifowac moje ,,umiejetnosci''. Na razie idzie mi raczej nienajgorzej, najwiekszym klopotem sa ciecia jedna reka. O ile pozostale opanowalem w zasadzie szybko i intuicyjnie (chociaz musze sie jeszcze duzo nauczyc, gdyz moje tameshigiri nadal nie jest doskonale), to na cieciach jedna reka sobie nie radze, szczegolnie jezeli chodzi o ciecia kiri-age od dolu. I tu pojawia sie moje pytanie: Czy mozecie podac mi jakies wskazowki dotyczace tego ciecia, a takze ogolnie ciec jedna reka dot. pracy nadgarstkow, saya biki, podstaw technicznych? Mam pewne teorie, ktore sam wypracowalem, jednak potrzebuja one weryfikacji i oka specjalistow :wink: .
Awatar użytkownika
Mr Smail
Posty: 386
Rejestracja: 1 września 2007
Lokalizacja: Opole

Re: Ciecia jedna reka

Post autor: Mr Smail »

ale tu nie ma specjalistow od ciecia jedna reka...
mysle ze nikt z nas, nie jest w stanie Ci pomoc...

poszukaj filmow na YT, wybierz czlowieka ktory wg ciebie tnie najlepiej i napisz do niego maila
jak nie znasz jezyka, to napisz korzystajac z translatora w sieci

mysle ze wiedza podana w ten sposob idealnie dopasuje sie do wiedzy z ksiazki ktora studiujesz i Twoje tameshigiri bedzie juz prawie doskonale :-)

wtedy napisz posta i podziel sie z nami swoimi doswiadczeniami i wiedza
wiekszosc z nas chetnie sie poduczy
Tomasz Kuszewicz
Buikukai Polska

www.aikido-buikukai.pl/